" Mon petit bloc neix com a part pràctica dels meus estudis d'Educació Infantil. Un cop finalitzats, segueixo endinsant-me en el mon dels infants i prenent apunts en el meu petit bloc de notes online" Marta.

"Mon petit bloc nace como parte práctica de mis estudios de Educación Infantil. Una vez finalizados sigo adentrándome en el mundo de la infancia y tomando notas en mi pequeño bloc de notas online" Marta.

ENTRADES DISPONIBLES EN CATALÀ I CASTELLÀ - ENTRADAS DISPONIBLES EN CATALÁN Y CASTELLANO




dimecres, 11 de desembre del 2013

Com fer un arbre de Nadal ben xulo i econòmic! / Arbol de navidad


Material:
- dues planxes de cartró de 100x100 cm
- pintura de dits
- gomets
- colors (rotuladors, ceres...)
- paper de celofan
- cola blanca
- "trapillo"

Ho podeu trobar tot al servei estació.


    El material el podeu triar en funció de l'edat i els interessos del vostre fill. En aquest cas, a la nena co-autora de l'arbre li agrada la pintura, els gomets i els rotuladors i fa poquet ha començat a fer boletes de paper.

    Dibuixeu la silueta de l'arbre en les dues planxes, retalleu-la i feu un tall longitudinal de la meitat cap amunt en una i de la meitat cap avall en l'altra per poder-les encaixar quan el tingueu llest. Penseu que el tall haurà de ser tant ample com el gruix del cartró. La resta és creativitat, pinteu, enganxeu i feu allò que us vingui de gust...qui sap, potser hi podeu enganxar botons o taps d'ampolla o fer les tires amb macarrons .


COMO HACER UN ARBOL DE NAVIDAD BONITO Y ECONÓMICO



Material:
- dos planchas de cartón de 100x100 cm
- pintura de dedos
- stickers
- colores (rotuladores, ceras...)
- papel de celofán
- cola blanca
- "trapillo"

Lo podeis encontrar todo en el servicio estación. 

    El material lo podeis seleccionar en función de la edad y de los intereses del niño. En este caso, a la pequeña co-autora del árbol le gusta la pintura, los stickers y los rotuladores y hace poquito que ha empezado a hacer bolitas de papel. 

    Dibujad la silueta del arbol en las dos planchas, recortadlas y haced un corte longitudinal de la mitad hacia arriba en una y de la mitad hacia abajo en la otra para poderlas encajar cuando esté listo.  Pensad que el corte tendrá que ser tan ancho como el grosor del cartón. El resto es creatividad, pintad, pegad y hacel lo que os apetezca...quien sabe, también podeis pegar botones o tapones de botella o hacer tiras decorativas con macarrones.